@Zxc: zapoznaj się z terminologią stacji kolejowej i przystanku osobowego, później wyciągnij wnioski z tego co napisałeś. Z kończeniem biegu dodatkowych pociągów zgadzam się w 100%, ale nadal nie czytasz ze zrozumieniem. Jadąc z Wilchw czy Dąbrówki zakładam, że wybiera się najtańszą opcję, czyli Komunikację Miejską Wodzisław i dojeżdża się bezpośrednio na Jana Pawła II. I tak trzeba kupić bilet, ale bez zbędnych przesiadek pod Karuzelą. Naprawdę ambitnie jest wspominać człowieka o nicku Kolejar, który oprócz głupiego gadania nic nie wniósł do tej dyskusji. @aus: "Panie Klimek jestem pasażerem z Karkoszki w jaki sposób bez zbędnych przesiadek dojadę do Katowic?" Chyba logiczne, że mieszkając w tamtej dzielnicy, aby dojechać pod dworzec kolejowy autobusem KM trzeba mieć przesiadkę na Karuzeli. Połączenia Rybnik - Wodzisław mają być uzupełnieniem obecnej siatki połączeń z Katowic do Chałupek/Bohumina i mają stworzyć alternatywę dla komunikacji między tymi dwoma miastami. Pociągi do Katowic zostają, a ma być ich jeszcze więcej. Więc nie rozumiem wyliczania przesiadek w Rybniku, podczas gdy obecnie praktycznie wszystkie pociągi z Wodzisławia do Katowic są bezpośrednie? Wiadomo, że jadąc Drabasem do Katowic ma się z Karkoszki przesiadkę mniej, bo tylko na dworcu autobusowym. Ale pociąg jest szybszy, tańszy i bardziej komfortowy.
Napisany przez Artur Klimek, 02.03.2016 12:36
Najnowsze komentarze