@zxc - najpierw to trzeba odbudować potoki pasażerskie z Wodzisławia po 3 latach "katastrofalnych" rozkładów, wstrzymania ruchu przez pewien czas i brak pociągów do Katowic. Oczywiście piłka po stronie KŚ ale także władz miasta i samych Wodzisławian. Popieram cię całkowicie w sprawie biletów liniowych do Katowic. KŚ ze swojej strony nie robią na razie nic aby rozruszyć zainteresowanie transportem szynowym. W przypadku linii Częstochowa-Lubliniec która ruszyła od grudnia po kilku latach przerwy - pojawiły się tańsze bilety! Natomiast co do linii E3 i 131 to w dzisiejszych czasach autobus jadąc z Jastrzębia do Rybnika godzinę nie ma większego sensu. Ja widziałbym rozwiązanie komunikacji między Rybnikiem, Jastrzębiem a Wodzisławiem tak: linia 131 Wodzisław Dw. PKP-Jastrzębie, xxx - Rybnik-Świerklany-Jastrzębie, xx2 linia pomocnicza Wodzisław-os. XXX-Radlin-Rybnik czyli autobusy zupełnie nie dublują kolei, Wodzisław zachowuje połączenie z Jastrzębiem, a Rybnik z Jastrzębiem krótszą trasą. I taki konspekt przedstawię nowemu doradcy Kuczery temu Mazurowi. Bo jeśli władze Wodzisławia i Jastrzębia decydują się na pociągi i ich finansowanie to komunikacja autobusowa musi ulec zmianom.
Napisany przez Arteks, 29.02.2016 11:52
Najnowsze komentarze