AD 3, 4 i 5: Znów manipulacja. W żadnym miejscu nie negowałem merytorycznej wartości „Liderów” ani nakładu pracy redakcji. Część redakcyjną uważam za dobrą robotę. Co więcej – Wydawcy gratuluję skutecznego pomysłu biznesowego. Doskonale jednak wiemy, że pomysł ten opiera się na tym, że reklamy „gmin” wykupują urzędujące władze, robiąc to bezpośrednio przed wyborami. W moim odczuciu – robią to wyłącznie po to, by obwieścić mieszkańcom, że ich rządy są pełne sukcesów, a jednocześnie przypomnieć wyborcom, że mogą je ponownie wybrać za 3 tygodnie. Mniemam, że gdyby ta sama publikacja ukazała się po wyborach – nie zyskałaby reklamodawców. Reasumując: nie krytykowałem Waszej pracy, a postawę Mirosława Lenka. Uważam, że reklama Raciborza w tym raporcie to pieniądze podatników wyrzucone przez M. Lenka w błoto. Nie widzę tu żadnej korzyści dla gminy, w której płacę podatki. Pytałem też o to, jak jego lukratywne przedwyborcze zlecenie wpłynęło na obiektywność Waszych redakcji podczas wyborów, zwłaszcza, że jednocześnie wykonywaliście Jego materiały wyborcze. Ja ten wpływ dostrzegam. A Wy nie?
Napisany przez Dawid_Wacławczyk, 23.12.2015 09:48
Najnowsze komentarze