@zxc - piszesz prawdę, że różne linie likwidowano ale wyciągasz fatalne wnioski... Linie wychodzące z Rybnika nie mogły ulec likwidacji bo zawsze pełniły ważną rolę w przewozach. Przykładowo na linii Orzesze-Żory nie prowadzono w ogóle ruchu towarowego co na Śląsku jest pewnego rodzaju kuriozum. Sam nie rozumiem likwidacji linii Zebrzydowice-Wodzisław ale na pewno nie stało za tym żadne lobby, co najwyżej niekompetencja ówczesnego kierownictwa PKP. Nie wiem czy wiesz, że w latach kiedy Polską rządził AWS (czyli stwórca PO i PiS) zasługą było robienie oszczędności. Dlatego likwidowano, stacje, posterunki i linie i jeszcze dostawano za to nagrody. No i co z tego, że zrobiono Rybnik-Rybnik Towarowy jak ekspresy nie pojadą zarówno przez Wodzisław jak i przez Rybnik. Nie widzisz sprzeczności w takich idiotycznych teoriach o lobby rybnickim? Z drugiej strony wiadomo, że Rybnik ma więcej do powiedzenia bo jest większym miastem, od ostatnich wyborów ma aż 4 parlamentarzystów. Dajemy miejsca pracy dla całego regionu - przestańcie się wreszcie czepiać, a doceńcie korzyści jakie macie z Rybnika! Nie pisz więcej takich bzdur i insynuacji bo stracisz całkowicie szacunek jaki u mnie na razie masz. Po prostu nie lubię głupot i pierdoł obojętnie czy na tematy związane z UFO, katastrofy smoleńskiej czy wpływu SR na jakieś zamknięcia linii. Stacja Wodzisław upadła przez upadek przemysłu w waszym mieście i okolicy. W Rybniku przemysł nie upadł - dzięki temu mamy argument na to aby PKP PLK tu inwestowała teraz i w przyszłości!
Napisany przez Arteks, 10.12.2015 22:11
Najnowsze komentarze