Zxc: Jeszcze raz napiszę, że budując przystanek w Centrum w pełnej wersji, to jest z dobudową drugiego toru i stworzeniem w tamtym miejscu nowej głowicy rozjazdowej (między przejazdami), wraz z mijanką w Czyżowicach wystarczy. Przy tych prędkościach przepustowość będzie wystarczająca, a przy okazji będzie możliwe bezkolizyjne odstawianie składów w ramach planowanej kolei aglomeracyjnej. Oczywiście byłaby opcja dobudowy do Turzyczki drugiego toru, ale tak jak mówiłem, przy tych parametrach 6 kilometrowy szlak z Wodzisławia do Czyżowic i 6 km szlak z Czyżowic do Olzy będzie bardzo dobrze przepustowy. Oczywiście najlepszym rozwiązaniem byłaby dwutorowa linia i kolej aglomeracyjna do Ostrawy, ale na takie cuda przyjdzie nam jeszcze długo poczekać. Tutaj plan, który już wcześniej zamieściłem: http://s12.postimg.org/dxwy6hwqz/Wodzis_aw_l_ski_Stacja.jpg @Zxc: Moim zdaniem za duży ferment siejesz. Rozjazd nr 7 jest rozjazdem porządnym, tyle, że jest to rozjazd zwyczajny, a nie krzyżowy, stąd górka jest odcięta. Jeśli chodzi o rozjazd w Olzie, to z całym szacunkiem do Ciebie, ale mógłbyś ruszyć swoje cztery litery i przejechać się do Olzy. Linii w kierunku Syryni nie odcięli, zabudowano nowy rozjazd i jest możliwość jazdy w tamtym kierunku. A jeśli chodzi o całokształt - jest to rewitalizacja i chwała za to, że tyle zrobiono. Jeśli ruch się zwiększy, mam nadzieję, że mijankę dobudują, bo prędzej czy później będzie potrzebna. Moim zdaniem powinna powstać już przy tym remoncie. Natomiast wszelkie fajerwerki jak SBL czy dwutorowy szlak pod 160 nie powstały, ponieważ nie była to modernizacja tylko rewitalizacja.http://s1.postimg.org/oyurf7iml/Olza_rozjazd.jpg
Napisany przez Artur Klimek, 02.12.2015 14:36
Najnowsze komentarze