Piątek, 29 listopada 2024

imieniny: Błażeja, Saturnina, Fryderyka

RSS

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Kolej zadba o odpowiednie oznakowanie przejazdu dla kierowców. Jeśli przystanek w Centrum powstałby w najlepszej formie, czyli dobudowie drugiego toru starotorzem linii 159, zbudowano by nową głowicę rozjazdową wraz z torem odstawczym/żeberkiem ochronnym kawałek w kierunku Chałupek, wtedy dobudowa toru aż do Turzyczki kolidowałaby z odstawianiem/postojem pociągów przy peronie 2 przystanku Wodzisław Śląski Centrum. Także spokojnie wystarczyłaby mijanka w Czyżowicach, która 13 kilometrowy szlak (a raczej 12 kilometrowy, skoro stacja Wodzisław zostałaby wydłużona do przystanku Centrum) dzieliła by na 6 kilometrowe szlaki, gdzie przy szlakowej rzędu 80-100km/h uzyskalibyśmy bardzo dobrą przepustowość. Pozwoliłem sobie przerobić plan stacji Wodzisław Śląski autorstwa Pana Pawła Okrzesika. Oprócz przedstawienia stacji w obecnym stanie po rewitalizacji, wirtualnie dobudowałem drugi tor oraz nową głowicę rozjazdową od strony Chałupek. Przerobiłem i dodałem wszelkie semafory i tarcze. Głowica rozjazdowa przy przystanku Wodzisław Śląski Centrum mogłaby być sterowana zarówno z nastawni WSB na odległość, jak i z nowo wybudowanej nastawni wykonawczej WSB-11. Oto plan: http://s12.postimg.org/dxwy6hwqz/Wodzis_aw_l_ski_Stacja.jpg

Napisany przez Artur Klimek, 01.12.2015 17:43

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.227.52.248 / ec2-18-227-52-248.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)