Kolej zadba o odpowiednie oznakowanie przejazdu dla kierowców. Jeśli przystanek w Centrum powstałby w najlepszej formie, czyli dobudowie drugiego toru starotorzem linii 159, zbudowano by nową głowicę rozjazdową wraz z torem odstawczym/żeberkiem ochronnym kawałek w kierunku Chałupek, wtedy dobudowa toru aż do Turzyczki kolidowałaby z odstawianiem/postojem pociągów przy peronie 2 przystanku Wodzisław Śląski Centrum. Także spokojnie wystarczyłaby mijanka w Czyżowicach, która 13 kilometrowy szlak (a raczej 12 kilometrowy, skoro stacja Wodzisław zostałaby wydłużona do przystanku Centrum) dzieliła by na 6 kilometrowe szlaki, gdzie przy szlakowej rzędu 80-100km/h uzyskalibyśmy bardzo dobrą przepustowość. Pozwoliłem sobie przerobić plan stacji Wodzisław Śląski autorstwa Pana Pawła Okrzesika. Oprócz przedstawienia stacji w obecnym stanie po rewitalizacji, wirtualnie dobudowałem drugi tor oraz nową głowicę rozjazdową od strony Chałupek. Przerobiłem i dodałem wszelkie semafory i tarcze. Głowica rozjazdowa przy przystanku Wodzisław Śląski Centrum mogłaby być sterowana zarówno z nastawni WSB na odległość, jak i z nowo wybudowanej nastawni wykonawczej WSB-11. Oto plan: http://s12.postimg.org/dxwy6hwqz/Wodzis_aw_l_ski_Stacja.jpg
Napisany przez Artur Klimek, 01.12.2015 17:43
Najnowsze komentarze