Proponuję Ci wyścibić nos poza dom i zobaczyć jakość wykonania torowiska czy nowych peronów. Może nie jest to magistrala robiona od podstaw i jest wiele rzeczy, których brakuje, jak dodatkowa mijanka, peron w centrum czy porządne wiaty na ważnych stacjach, ale ochłoń trochę. Cieszę się, że jesteś super ekspertem, ale smuci mnie, że Twojej uwadze uciekło obiektywne spojrzenie na tą inwestycję. Nikt nie zrobi torowiska byle jak, bo na tego typu inwestycjach, gdzie chodzi o ludzkie życie nie można pozwolić sobie na jakiekolwiek uchybienia. Nowe rozjazdy, semafory, urządzenia sterowania ruchem kolejowym, przejazdy sterowane automatycznie i w końcu nowoczesne, wysokie perony są wykonane na najwyższym poziomie. Inna bajka to tempo robót, które powinny być dawno zakończone, ale fakt, że prace skumulowały się na koniec nie oznacza, że robią wszystko byle by było. Przy takich inwestycjach nie ma miejsca na bylejakość. Trzeba rozróżnić przebieg prac i opóźnienia wynikające z opieszałości ekip remontowych od jakości wykonanej pracy, bo stan torowiska, podtorza, odkrzaczenia nasypów, wykopów, nowe urządzenia SRK i w końcu perony nie budzą zastrzeżeń i są zrobione na najwyższym poziomie, chociaż tak jak wspomniałem wcześniej brakuje mijanki w Czyżowicach, przystanku Wodzisław Śl. Centrum, drugiego peronu na Obszarach czy wiat z prawdziwego zdarzenia w Wodzisławiu. Ale trzeba pamiętać, że dyskutując na tym forum trzeba zachować jakieś podstawy rzetelności i spojrzeć obiektywnie na całość, bo póki co są narzekania w stylu: "nie ma rogatek, więc jest wszystko robione byle jak" - jeśli tak mają wyglądać argumenty niektórych, to lepiej nic nie pisać.
Napisany przez Artur Klimek, 11.11.2015 14:25
Najnowsze komentarze