Wg wyliczeń, które widziałem obecny układ pozwoli na jakieś max. 20-25 składów na dobę, tak aby ruch był w miarę płynny i to i tak przy założeniu, że składy jechałby równo co powiedzmy godzine... Jeżeli towarowy i np. IC a do tego osobowy Kolei Śląskich chciałby jechać o godzinie np. 15 to będzie to niemożliwe ze względu na przepustowość, linia znacznie na braku mijanki w Czyżowicach traci. @Artur zerkałem na mapkę, to musi być jakieś przejściowe, czasowe?, zgodnie z mapką z przetargu PKP PLK "Wodzisław Śląski-głowica północna stacji" od toru wyciągowego po tory na stacji ma być po prostu wymieniony tor, a układ pozwoli na bezkolizyjne korzystanie z torów 1 i 3 i manewrów w tym czasie. Ewentualna jazda po innych torach nie powinna powodować jakiś większych przestojów. Niemniej jednak to bardzo niepokojące co piszesz. Podobnie jak pisze @zxc i RPR brak mijanki w Czyżowicach, czy @bystrzak i @Arteks brak przystanku Centrum to sprawy dla których remont nie będzie perfekcyjny, a zarówno mijanka w Czyżowicach i przystanek Centrum byłby to niewielkie koszty w stosunku do obecnej ceny. @Artur podaj szczegóły bo Twoja informacja co najmniej niepokoi. Wczoraj na nowych torach miało miejsce wykolejenie się pociągu z kamieniem.
Napisany przez Inter, 08.09.2015 19:20
Najnowsze komentarze