Była teściowa i wygrany kontrakt. Fundacja bez doświadczenia wyszkoli gwardięFundacja Kreatywny Instytut Promocji Idei, która nie ma żadnego doświadczenia w prowadzeniu szkoleń wojskowych, ma przygotować instruktorów grup wsparcia dla polskiej armii. Ministerstwo Obrony Narodowej zapłaci za to ponad ćwierć miliona złotych. „Codzienna” ustaliła, że z fundacją jest związana była synowa wiceprzewodniczącej sejmowej komisji obrony.Z informacji „Codziennej” wynika, że na czele Rady Fundacji stoi 31-letnia Małgorzata Lendzion, była synowa Jadwigi Zakrzewskiej, wiceprzewodniczącej sejmowej komisji obrony narodowej z PO, wcześniej wiceszefowej MON-u. Z KRS wynika, że Lendzion wraz z synem posłanki Łukaszem jest również współwłaścicielką agencji kreatywnej SunriseArt. „Gazeta Polska” w maju br. ujawniła, że firma ta w 2012 r. organizowała promującą patriotyzm kampanię społeczną Rock Niepodległości. Patronat nad nią objął ówczesny prezydent Bronisław Komorowski, prywatnie dobry znajomy posłanki Zakrzewskiej. Kampanię sponsorowała m.in. jedna z firm wchodzących w skład francusko-niemieckiego koncernu Airbus (wcześniej EADS).
Napisany przez Schizofrenia, 24.08.2015 09:17
Najnowsze komentarze