Rozsądna propozycja już kilka razy przez miłośników kolei była pisana. Na odcinku Olza-Syrynia i do zakładu w Bukowie powinien odbywać się towarowy ruch bocznicowy ze stacji Olza ( z której po remoncie nie wiadomo czy będzie możliwy wyjazd!). Zaś od Tajchofa przez Wielikąt Syrynia Pszowskie Doły do stacji Pszów narazie ruch drezynowy -turystyczny. Z tym, że część stacji w Pszowie powinna być przez miasto utrzymywana a na drugiej części zrobiona bocznica aby i węgiel mógł jechać i hałda być wywożona a w przyszłości jeśli jakieś zakłady powstałyby w Pszowie będą miały bocznicę. Niestety w niedudolny sposób ponad 10 lat temu pozwolono zlikwidować bocznicę do KWK 1 Maja, jesli Pszów jest mądry po szkodzie na to niepozwoli.
Napisany przez zxc, 19.08.2015 08:05
Najnowsze komentarze