Piątek, 29 listopada 2024

imieniny: Błażeja, Saturnina, Fryderyka

RSS

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Kolejar oczywiście, że lepiej gdyby pociągi kierowano z Marcela prosto do Wodzisławia jak już pisano na tor nr 24. Problem w tym, że potrzebna jest lokomotywa spalinowa ( co nie jest specjalnie trudne) a przede wszystkim to właściciel linii DB Schenker Rail Polska musiałby realizować przewozy z KWK Marcel lub Koksowni Radlin. Z tego co mi wiadomo to takich przewozów (oprócz Marcel-Marklowice) nie realizuje, choć DB Schenker powinno być konkurencyjne z uwagi na posiadaną linię i spadek nachylenia z Marcela aż do Chałupek. Jak pisano gdyby linia była własnością PKP Cargo to przynosiłaby w transporcie do Czech z Marcela ogromne zyski a rozmawiamy tutaj o przewozach wokół Wodzisławia bo to temat dotyczący Wodzisławia i myślę, że większość z nas bierze pod uwagę całokształt kolei w tym przewozy pomiędzy Czechami (Chałupki) a Polską. Można dodać, że gdyby linia Leszczyny-Zabrze była wyremontowana i jeździły by nią pociągi, wtedy linią 158 jeździłoby więcej towarowych do Czech. Pewnym problemem również Wodzisławia jest więc przepustowość z Leszczyn do Katowic.

Napisany przez expert, 27.05.2013 15:02

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.188.107.57 / ec2-18-188-107-57.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)