Odnośnie decyzji środowiskowej. Piszecie, że nie mam racji, że mam złe info. Natomiast mam takie i takie informacje. Nie ma podstaw do tego, aby z decyzją środowiskową miało się coś nie udać, robicie zamęt, jakby budowali linię kolejową od nowa. Piszę na 100%, ponieważ mam takich informatorów i nie piszcie o jakiś ministrach, bo każde źródło może niestety zawieść. Tak samo jest z linią do Krakowa, która jest robiona nie wiadomo ile, firmy robiące ten odcinek bankrutują. Ludzie nawet snują domysły, że wszystko idzie na niekorzyść bo linia idzie wzdłuż A4. Dlatego w obecnej perspektywie nic nie zagraża linii a o decyzję środowiskową nie ma się co martwić. Kolejna sprawa 4 pociągi na tydzień. Nie możemy oceniać dokładnej ilości pociągów towarowych w tygodniu bazując na własnych obserwacjach. Trzeba będzie się przejść na jedną z nastawni i po prostu grzecznie się spytać ile jechało pociągów tym i w poprzednim tygodniu. Dlaczego nie jeżdżą pociągi towarowe przez Wodzisław? Już o tym kiedyś pisałem. Głównie to sprawa przepustowości linii (odcinek Wodzisław - Olza) oraz niskich prędkości, z racji tego pełne pociągi muszą mieć lokomotywę na popychu. Dlaczego teraz nie jeżdżą, skoro z Wodzisławia do Chałupek nie ma osobowych pociągów, a jak widzimy na przykładzie lutego dało się puszczać składy towarowe - nie wiem. Odpowiadają za to ludzie, którzy trasują te pociągi, może wypowie się na ten temat ktoś z pracowników kolei, bo widzę, że wypowiadają się na forum takowi.
Napisany przez Artur Klimek, 15.03.2013 17:29
Najnowsze komentarze