Zwróć uwagę na taki fakt, że semafory wjazdowe od strony Rybnika są przy p.o. Wodzisław Śląski Radlin. Pociągi wjeżdżają na S13 i już od p.o. Wodzisław Śl. Radlin muszą jechać 40km/h, nie ma jak szybciej - przepisy nie pozwalają. Tak mamy skonstruowaną stację, że semafory są mocno oddalone od np. peronów, ponieważ osłaniają również okręg nastawczy WSA. Chociaż nie wiadomo jakie tory byś nowe położył, przy obecnym układzie torowym więcej niż 40 km/h nie pojedziesz. Druga sprawa to przebiegi rozjazdowe na WSA-1. Są tak skonstruowane, że pociągi nie mogą się mijać ze sobą w stacji, każdy na każdego musi czekać, jak nie w peronach w Wodzisławiu, to w peronach p.o. Wodzisław Śl. Radlin. Myślę, że wymieniłem najważniejsze argumenty, to, że pociąg będzie dojeżdżał z większą prędkością do peronów też wpłynie na "+" jeśli chodzi o czas przejazdu. Zawsze 1-2 minuty zysku są. Pozdrawiam.
Napisany przez Artur Klimek, 12.03.2013 00:45
Najnowsze komentarze