Po 20 wjechał spóźniony osobowy z Katowic, nic innego nie jechało. Skład ET22 + dwa wagony 111A. Co do przystanku Wodzisław Śląski Miasto/Centrum: Jaki problem jest w zbudowaniu drugiego toru i zbudowaniu rozjazdu i żeberka ochronnego za przejazdem kolejowym na Ofiar Oświęcimskich? Wtedy rzeczywiście pociągi kończące bieg na tym przystanku nie kolidowały by z ruchem między Wodzisławiem a Chałupkami. Inną opcją jest dociągnięcie do tego przystanku toru i zakończenie go kozłem, bez budowy rozjazdu. Jednak, dlaczego ma się nam nie należeć po tylu latach zaniedbań taka inwestycja? W Mazowieckiem liniom co poniektórym zmienia się nawierzchnię co 3 lata! Kasa jest tylko pompowana wokół Warszawki. Nie piszcie proszę, że nie da się czegoś takiego zbudować. Za czasów przewozów regionalnych mówiono, że na Śląsku w składach regionalnych nie zobaczymy nigdy składów wagonowych, a teraz proszę - jeżdżą wagony z przedziałami. Trochę więcej optymizmu i działania, łażenia, proszenia się włodarzy, marszałka, wysyłaniu pism, apelowania do mediów. Wszystko da się zdziałać.
Napisany przez Artur Klimek, 04.03.2013 20:58
Najnowsze komentarze