Zamiany rozjazdów? To w ogóle do mnie? Ktoś napisał, żeby połączyć grupę zdawczo-odbiorczą po byłej KWK 1 Maja z linią 158. Ten post raczej nie powinien być skierowany do mnie. Poza tym to żaden problem z racji bliskości obydwóch torów. Obecnie wiele linii jest modernizowanych w Polsce i raczej tego typu zabieg nie jest problemem. Jednak trzeba by było sprawdzić czy jest to właściwie potrzebne, czy nie lepiej po prostu zbudować krótki tor wyciągowy, żeberko i zakończyć kozłem oporowym, tak aby umożliwić oblot składu (z racji zapotrzebowania na ruch). Czy jeśli ja zacznę jak to ująłeś teoretyzować nad budową przystanku Wodzisław Centrum/Miasto, organizacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym, czy do przystanku będzie drugi tor a za nim będzie rozjazd, tym samym stacja w Wodzisławiu była by przedłużona do przejazdu na ulicy Ofiar Oświęcimskim stwierdzisz, że to nie kolejka elektryczna? Od takich właśnie teorii, planów i przemyśleń rodzą się inwestycje. Jeżeli tego nie dostrzegasz jesteś na prawdę ograniczony.
Napisany przez Artur Klimek, 24.02.2013 22:27
Najnowsze komentarze