Do hali napraw nigdy nie dało się wjechać od strony Chałupek. Zresztą wszystkie przetoki wagonów odbywały się od strony Rybnika. Było to po prostu łatwiejsze i nie kolidowało z normalnym ruchem na linii 158. Dlatego w tym celu zbudowano długi (sięgający aż do ulicy Dębowej) tor wyciągowy oraz górkę rozrządową do lokalnego przetoku wagonów, która jest nadal używana (oczywiście o wiele rzadziej niż w przypadku funkcjonowania warsztatów naprawczych). Co do przebudowy rozjazdów. Takie jest zamierzenie przebudowy stacji w Wodzisławiu, żeby dało się wjechać do stacji z Vmax. W tym celu trzeba by było wyburzyć nastawnię WSA-1 i poprowadzić tam tor na wprost. Tak samo można by było pokombinować z rozjazdami od stony Chałupek, bo jak na razie wyjazd odbywa się w kierunku zwrotnym z prędkością 40 km/h.
Napisany przez Artur Klimek, 22.02.2013 13:15
Najnowsze komentarze