Jeśli budować Wodzisław Centrum to też trzeba to od strony technicznej zorganizować poprzez instalację nowych urządzeń srk. Najprawdopodobniej było by to przedłużenie stacji Wodzisław, czyli były by tam 2 perony, ale nie wiadomo jak będzie z kasą. Starych peronów nie będzie się likwidować. Jaki byłby w tym cel? Dworzec jest w centrum nowego miasta, dodatkowo planuje się przejścia podziemne, więc uspokajam, że zostaje. Padło pytanie o nastawnie w Olzie. Litości, przecież ta linia jest cały czas czynna. W Olzie są nawet odstawiane próżne węglarki. Stacja jest czynna. Co do kolei śląskich. Jestem zadowolony ze składów. Wagony z przedziałami to prawdziwy luksus. Nie ma porównania ze starymi jednostkami. Wygoda, komfort to atuty tych składów. Pomyślcie, że wagony, które normalnie jeżdżą np. z Zakopanego na Hel, u nas są puszczane z Wodzisławia do Rybnika. Jedynie rozkład jest źle do nich ułożony. Na skład wagonowy musi być dobrze ułożony rozkład, ponieważ na stacjach końcowych należy obrócić lokomotywę a do tego jest potrzebne w zależności od typu pojazdu 10-12 minut.
Napisany przez Artur Klimek, 31.01.2013 18:01
Najnowsze komentarze