Jestem cały czas na forum. Szczerze, nie wiedziałem, że ludzie jeszcze tutaj piszą, myślałem, że już nie ma o czym mówić, bo wszystko zostało powiedziane. Poczytałem trochę, dużo kłótni, gdybań. Ktoś chwalił wymianę 1000 podkładów. Uważasz to za sukces? Jeżeli jest tam szlakowa 40km/h, masz flaszkę. Ta wymiana była prowadzona tylko aby przedłużyć linii żywotność do remontu. Jakie plany na remont linii? Prócz szlakowej 100km/h od Rybnika do Rybnika Towarowego i szlakowej 80km/h na odcinku Rybnik Towarowy - Chałupki, planuje się jeszcze: Budowę przystanku Wodzisław Centrum. Miało być centrum przesiadkowe, ale podobno naszym włodarzom teren przeszedł koło nosa i PKM Jastrzębie sprzedał plac pod budowę stacji benzynowej. Dla mnie śmiechu warte, bo to świadczy tylko i wyłącznie o niespójności naszej władzy i szerzeniu prosamochodowej polityki - czyli jesteśmy dalej na swoim, ale liczę dalej na to, że centrum przesiadkowe jak i sam przystanek powstaną. Przebudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Na całej linii mają być wysokie perony. Podobno tak chciały Koleje Śląskie. Wysokie perony to nie mit. Pojawił się taki pomysł - jak dla mnie to rewelacja. Stacja Wodzisław ma być również przebudowana. Sterowanie ma być z jednej nowej nastawni, pozostałe trzy mają zostać wyburzone. W miejscu nastawni WSA-1 ma powstać tor, dzięki którego wjazd od Rybnika będzie się odbywał z prędkością 80km/h a nie jak dotychczas 40km/h.
Napisany przez Artur Klimek, 31.01.2013 18:00
Najnowsze komentarze