Kolejowe dworce - rudery na Śląsku: Racibórz, Nędza, Sumina, Górki, Łuków Śl, Wodzisław, Radlin, Bełsznica, Orzesze, Jaśkowice, Katowice Piotrowice, Mysłowice, Rybnik Paruszowiec, Pszczyna, Żory, Suszec, Pyskowice, Gliwice, Bytom, Dąbrowa Górnicza, Będzin, Czerwionka, Leszczyny. W Zagłębiu Donieckim dworce wyglądają o niebo lepiej ale tam państwo dba o ten region bo wie że z punktu widzenia gospodarczego jest on najistotniejszy dla Ukrainy. W Polsce Śląsk jest potrzebny tylko dla łupienia z podatków, taniej energii, taniego węgla i manisfestacji patriotycznych "jak to cudownie, że Śląsk znalazł się w Polsce". Średnia prędkość pociągów na Śląsku najniższa w Polsce mimo, że na Śląsku wykonuje się 50% przewozów towarowych w skali kraju!!! Niektóre stacje pozarastane chwastami jak łąki... Większość obecnych remontów sieci dróg i kolei omija Śląsk.
Napisany przez ~informator, 02.07.2012 12:21
Najnowsze komentarze