Galeria handlowa na początku miała być miejscem udogadniającym robienie zakupów ale stała się stylem życiem i miejscem lansu. Galerie wygenerowały pokolenie snobów i materialistów dla których wartością są żeczy posiadające metki z odpowiednimi napisami. Początkowo chodziło tylko o to by nie biegać z reklamówami pełnymi zakupów z jednego końca miasta na drugi. Stało się jednak inaczej. To się wymknęło spod kontroli. Galeria jest dziś niemal miejscem kultu. Rydułtowy to miasteczko, górnicza osada która mając ambicję i chcąc się liczyć wśród lokalnych miast wybudowała galerię. Jeśli ktoś nie widzi jakie zagrożenie społeczne niosą za sobą galerie to zobaczy za parę lat gdy wyrośnie pierwsze pokolenie wychowane na zakupach i spędzaniu tam wolnego czasu. Azja z takimi problemami właśnie się boryka. Pokolenie Japończyków, Koreańczyków uzależnione od zakupów i cybernetyki to tamtejsza codzienność. To trochę tak jak z kapitalizmem w Polsce. Na początku miała być własnsość prywatna na szeroką skalę a doszło do tego że III RP nie posiada już niemal żadnego zakładu który był by jeszcze państwowy. I piszę to tutaj a nie na blogu gdyż jest to miejsce na to i odpowiedni temat. Z resztą popatrzcie jak wyglądają wasze wypowiedzi. Internetowa napinka i zwyczajna złośliwość. To już jest właśnie wstęp do pokolenia Internetu i galerii handlowych.
Napisany przez ~Beckspace , 30.04.2012 22:47
Najnowsze komentarze