Jeśli pracownik jest zatrudniony z określeniem godzin pracy, dostaje za to wynagrodzenie, a w tym samym czasie wykonuje inne czynności na podstawie innej umowy za dodatkowym wynagrodzeniem, to jest to po prostu kradzież. Co innego, gdyby na czas wykonywania tych drugich czynności brał z tej pierwszej pracy zwolnienie (urlop taryfowy lub bezpłatny n.p.). Jest tez inny aspekt. Nawet jeśli te "drugie" czynności wykonuje poza czasem "pierwszej" pracy, ale są one jego zwykłymi obowiązkami w tej "pierwszej" to świadczy o tym , że w tej "pierwszej" się "obija", albo robi jeszcze inne rzeczy, skoro brak mu czasu na podstawowe obowiązki. Za rozliczenie czasu pracy pracownika powinien odpowiadać pracodawca. Żaden przedsiębiorca nie pozwoli sobie, żeby w czasie pracy jego pracownik robił jakieś "fuchy". Kto kontroluje czas pracy tych ludzi powyżej?
Napisany przez ~Takie sobie luźne myśli, 14.01.2012 11:30
Najnowsze komentarze