Urząd zwiększa zatrudnienie
Pracę w Godowie znajdzie m.in. budowlaniec oraz osoba do obsługi interesantów
Na stronie internetowej urzędu pojawiło się ogłoszenie o naborze na dwa stanowiska urzędnicze. Jedno dotyczy inspektora ds. inwestycji w referacie budownictwa. Jak wyjaśnia wójt gminy, nabór na to stanowisko związany jest z coraz większą liczbą inwestycji prowadzonych przez gminę. – Nowa osoba zdecydowaną większość czasu spędzać będzie w terenie, pilnując czy roboty są wykonywane zgodnie z umową. Dotychczasowi pracownicy są zbyt obciążeni pracą biurową, by odpowiednio przypilnować wykonawców. W efekcie zdarza się, że inwestycja nie jest wykonana tak jakbyśmy sobie tego życzyli – wyjaśnia Mariusz Adamczyk, wójt Godowa.
To zresztą nie jedyne obowiązki na tym stanowisku. Ważne będzie również pilnowanie porządku na gminnych drogach i ich ochrona. Dlatego wymagania stawiane przez wójta są spore. Oprócz wyższego wykształcenia w zakresie budownictwa, konieczne jest posiadanie uprawnień budowlanych. Do tego dochodzi trzyletni staż pracy i znajomość przepisów z zakresu budownictwa.
Wójt szuka też młodszego referenta ds. kancelaryjnych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za obsługę systemu elektronicznej obsługi SEKAP oraz przepływ informacji w urzędzie. Do jej zadań należeć będzie też obsługa interesantów. – Zatrudnienie takiej osoby jest konieczne ze względu na to, że kilku moich pracowników przebywa na zwolnieniach lekarskich – wyjaśnia Mariusz Adamczyk. (art)
To zresztą nie jedyne obowiązki na tym stanowisku. Ważne będzie również pilnowanie porządku na gminnych drogach i ich ochrona. Dlatego wymagania stawiane przez wójta są spore. Oprócz wyższego wykształcenia w zakresie budownictwa, konieczne jest posiadanie uprawnień budowlanych. Do tego dochodzi trzyletni staż pracy i znajomość przepisów z zakresu budownictwa.
Wójt szuka też młodszego referenta ds. kancelaryjnych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za obsługę systemu elektronicznej obsługi SEKAP oraz przepływ informacji w urzędzie. Do jej zadań należeć będzie też obsługa interesantów. – Zatrudnienie takiej osoby jest konieczne ze względu na to, że kilku moich pracowników przebywa na zwolnieniach lekarskich – wyjaśnia Mariusz Adamczyk. (art)
Najnowsze komentarze