środa, 20 listopada 2024

imieniny: Anatola, Rafała, Edmunda

RSS

Czy promocja jest jak wino?

01.11.2016 00:00 red.

O trunkach mówi się, że im starszy tym lepszy. Świat reklam wciąż zaskakuje nowinkami by produkty wyróżniały się na konkurencyjnym rynku. Czy takimi samymi zasadami kierują się w samorządzie?

Niedawno swój nowy film promocyjny pokazał Powiat Wodzisławski. Sprawdziliśmy czym dysponuje raciborskie starostwo. Film promocyjny powiatu pt. "Poznaj ziemię raciborską" jest z 2013 roku. – Ze względów m.in. merytorycznych w tym roku, ani w pierwszym półroczu roku 2017 nie jest planowana jego aktualizacja – informuje nas Karolina Kunicka ze starostwa.

Realizatorem filmu o powiecie jest JaroFilm Jarosław Bucki z Katowic. Wersja polska kosztowała 12 546 zł, natomiast tłumaczenia i nagrania wersji językowych (angielska, niemieck oraz czeska) – 4 700 zł. Film jest prezentowany na stronie internetowej Zamku Piastowskiego, dostępny w Punkcie Informacji Turystycznej na Zamku i rozdawany jako gadżet promocyjny m.in. dla gości z kraju i z zagranicy, w konkursach szkolnych itp. Eksponuje się go na targach turystycznych.

(m)

  • Numer: 44 (1274)
  • Data wydania: 01.11.16
Czytaj e-gazetę