środa, 20 listopada 2024

imieniny: Anatola, Rafała, Edmunda

RSS

Leżaki dla klientów a nie dla ratowników

03.06.2014 00:00 red

Mirosław Lenk przyznaje, że nie wszystko w aquaparku działa w sposób idealny.

W pierwszym rzędzie wymienia transpondery, które nie są najwyższej klasy, co powoduje ich spadanie. – To jest w tej chwili nowe, więc nie będziemy ich od razu wymieniać, bo to kosztuje, ale kiedyś zdecydujemy się na zakup zapinanych – mówi.

Trzeba zakupić szafki na obuwie, gdyż wpuszczając klientów do szatni w butach nie da się utrzymać czystości na odpowiednim poziomie.

Ostatnia uwaga dotyczy pracy ratowników, którzy zdaniem Mirosława Lenka zbyt często przesiadują na leżakach. – W tego typu obiektach w innych miastach ratownicy stoją na baczność i pilnują, naszym zdarza się przesiadywać na leżakach. Ja uważam, że leżaki są dla klientów a nie pracowników – kończy Mirosław Lenk.

  • Numer: 22 (1151)
  • Data wydania: 03.06.14