środa, 20 listopada 2024

imieniny: Anatola, Rafała, Edmunda

RSS

Przyciąganie w plener

17.04.2012 00:00 red

17 tys. zł prezydent Lenk proponuje wydać na reklamę Dni Raciborza i aplikację na telefony komórkowe, która będzie sławić walory miasta.

Czy pomysły z urzędu zostaną zrealizowane, zdecydują na kwietniowej sesji radni miasta. Kampania reklamowa Dni Raciborza i wykonanie „aplikacji internetowej dla turystów na  telefony komórkowe, zawierającej informacje o Raciborzu” oszacowano przy Batorego na 17 tys. zł.

Radni z ław opozycji, zwłaszcza członkowie NaM co roku zaznaczają, że samorząd za mało promuje swoje imprezy plenerowe poza miastem, w mediach regionalnych czy billboardach w innych miastach. Tak było chociażby w grudniu gdy zorganizowano Jarmark Bożonarodzeniowy. – W śląskich stacjach radiowych słychać było o jarmarkach wszędzie tylko nie w Raciborzu – narzekał wtedy radny Dawid Wacławczyk.

Od urzędników usłyszał wówczas, że problemem jest brak pieniędzy na tego typu działania promujące. Teraz referat promocji ma szansę dostać z budżetu dodatkowe pieniądze na reklamę najważniejszej w roku imprezy miejskiej. Wystąpią na niej Kombii i Kamil Bednarek.

(ma.w)

  • Numer: 16 (1040)
  • Data wydania: 17.04.12