Niedziela, 28 lipca 2024

imieniny: Aidy, Innocentego, Marceli

RSS

Rozbieżności w promocji

26.05.2009 00:00
Radny Grzegorz Utracki stanął w obronie urzędników starostwa.

– Wydaliśmy pieniądze, będzie trzeba zatrudnić kolejnych urzędników, a co my w ogóle mamy z tej całej promocji? – zastanawiał się radny Henryk Panek na posiedzeniu połączonych komisji budżetu i zdrowia.

Szybko okazało się, że model wzmacniania działań promujących powiat ma żarliwego obrońcę. I wcale nie w osobie starosty, ale ze strony zainteresowanego losem każdej złótówki z budżetu samorządu Grzegorza Utrackiego – szefa komisji budżetu.

– Na tle innych powiatów nasza działalność na polu promocji prezentuje wysoki poziom – przekonywał kolegów z rady Utracki. Przyznał, że „koszty są, ale widoczne są i efekty”. Rajca podkreślił, że pieniądze, jakie starostwo przeznaczy na agencję promującą powiat „nie są stracone”, a jej opiekę nad Zamkiem Piastowskim określił dobrym rozwiązaniem.

Radny Panek pozostał przy swych wątpliwościach co do nakładów na działania promocyjne. – 8 osób zatrudnionych w tym celu to już małe przedsiębiorstwo. W gminach taką pracę wykonuje jeden urzędnik – zauważył, dodając, że powiat ma wiele innych ważniejszych jego zdaniem potrzeb. – Do czego mamy ściągać turystów? Do tego zakorkowanego miasta? – skończył Panek. 

(ma.w)

  • Numer: 21 (893)
  • Data wydania: 26.05.09