Niedziela, 28 lipca 2024

imieniny: Aidy, Innocentego, Marceli

RSS

Silny miks mocnych brandów

20.05.2008 00:00
Młyńska – śródmiejska galeria dla lubiących spacerować na zakupy. Zatrudnienie znalazło tu ponad 150 osób.

– Jesteśmy przekonani, że w tym miejscu będzie się odtąd koncentrować handel w śródmieściu – twierdzi Neill O’Higgins, dyrektor w zarządzie Caelum Development, inwestora, który wybudował galerię. Tuż przed oficjalnym otwarciem, w sobotę o godz. 9.00, przed wejściem było parę osób, z czasem klientów jednak przybyło. Popularnością wśród  najmłodszych cieszyły się stoiska z koralikami i malowaniem twarzy. – Przyszłam tu z synkiem, bo wiedziałam, że będą zabawy dla dzieci – przyznała pani Dorota, mama 3,5-letniego Kordiana, który jako pierwszy zdecydował się na twarzowe wzorki.

Cały dzień trwał piknik z występami i konkursami, na scenie ustawionej przed obiektem. Na otwarcie przyszedł prezydent Mirosław Lenk, a obiekt poświęcił ksiądz Wojciech Wąchała. Później pojawiły się gwiazdy telewizji – kucharz Karol Okrasa z TVP i tancerka Ewa Szabatin znana z „Tańca z gwiazdami”. – Takich wydarzeń będzie więcej. To powszechna praktyka we wszystkich naszych galeriach – zapewniał Mirosław Cechowski odpowiedzialny za marketing centrum handlowego. Najbliższa okazja to czerwcowe losowanie samochodu.

– Nie obawiacie się, że Waszym klientom będzie brakować parkingu? – zapytaliśmy na konferencji prasowej w Hotelu Polonia.
– Taki był zamysł od początku budowy obiektu. Skorzystamy z dobrodziejstwa publicznych miejsc postojowych. Nasz obiekt jest dla innego klienta niż centra handlowe położone na obrzeżach miast. Do nas można łatwo dojść, nie trzeba jeździć – przekonywał Andrzej Lasocki, szef działu rozwoju w Caelum Development.

Spytaliśmy też o brak w galerii sklepów z markami nieobecnymi dotąd w Raciborzu (np. H&M czy C&A). – Gdybyśmy chcieli jedną z tych firm mieć u nas, to galeria musiałaby się nazywać nie Młyńska, ale np. H&M. Oni potrzebują wielkich powierzchni, jakie u nas zajmuje kilku najemców. Stworzyliśmy tu silny miks mocnych brandów. Zróżnicowanie posłuży klientom  – odpowiedział Tomasz Tymiński z działu najmu. Umowy z obecnymi najemcami podpisano na okres od 5 do 10 lat.

Mariusz Weidner

  • Numer: 21 (840)
  • Data wydania: 20.05.08