@aus plan był taki, że miały jeździć wahadła Marcel-Wodzisław i Wodzisław-Marcel na spalinówce. W Wodzisławiu podmianka na elektryka i jazda na Austrię. Ale problem w tym, że z dwoma torami podmianki nie zrobisz. Potrzebne są co najmniej 3 na oblot składu, manewry, ewentualną rezerwę. Dlatego miał być tor 26 robiony i oddany do ruchu ale nasze wspaniałe PLK tego nie zrobiło do tej pory. A infra Silesia się też cieszy bo nie musi robić linii Marcel-Wodzislaw jak nie ma 3 torów czynnych w Wodzisławiu, żeby to miało jakikolwiek sens. Także jeśli coś torowego mieliby robić w 2024 to najlepiej naciskać na tor 26. Wiem, że TMZW i TEK pisali w tej sprawie do PKP ale jak widać oni mają wyje.....e na Wodzisław. Każą jeździć do Czech z Marcela przez Racibórz i tam dzięki temu remontują tory bo tam jest ruch a w Wodzisławiu nie. Im więcej pociągów tam jeździ tym więcej tam remontują a nie u nas. U nas jak pisze od 2016 r. nie uruchomili żadnego z zamkniętych torów w czasie remontu. To już 7 lat jak nieudolnie żadnego toru 8,10,12,14,16,18,20,26,28,30,32 nie potrafią uruchomić.
Napisany przez expert, 29.08.2023 22:30
Najnowsze komentarze