Co do linii w Rybniku nikt nie pytał Kotlarni czy ją ma zamiar zlikwidować i czy potrzeba nad nią wiadukt. Po prostu jest linia jakaś kolejowa robimy wiadukt 7metrów na główką szyny. Tu linia jest na wykazie linii PLK i już nie raz pisali pismo do PLK i PLK jednoznacznie odpowiada zróbcie sobie wiadukt nad nią o skrajni D - 7 metrów wysokości nad główką szyny czego nie rozumieją widać, że są niedorozwinięci. A jak im szkoda kasy na wiadukt nowy to niech sobie przeniosą ten z Rybnika jak im to taniej wyjdzie. A z drugiej strony ostatnio wywalili ponad 20 mln na wiadukt w Jastrzębiu na Alei Piłsudskiego, gdzie linia jest fizycznie zlikwidowana i szło stary wiadukt zostawić tylko go podsypać ziemią i nawet torów tam dawno już nie ma. Linię Pawłowice-Jastrzębie zlikwidowano w 2005 a przekazano miastu teren 2015. Tu linia jest ewidencji PLK, ba nawet wykorzystywana ostatnio poważnie przy wykolejeniu w Markowicach - gdyby nie ona skutki byłyby opłakane, gdyż ją wykorzystano pod żuraw oraz na nią podstawiali platformy na zdezelowane wagony itd. https://www.nowiny.pl/patrol/144761-w-markowicach-wykoleil-sie-pociag-towarowy-trasa-raciborz-kedzierzyn-jest-nieprzejezdna.html
Napisany przez cocolino, 09.06.2021 19:21
Najnowsze komentarze