Do Ja11 czytałeś cały list oraz śledzisz stronę TEK https://www.facebook.com/TowarzystwoEntuzjastowKolei To zauważ, że organizacja stara się o kolej regionalną przelotową nie na szkodach górniczych, a nie ślepą jak po szkodach górniczych jak chce miasto. Ślepa i po szkodach górniczych kolej to mało pociągów oraz prędkość nie więcej niż 50 km/h i ciągły remont co w końcu ktoś zauważy i zlikwiduje jak kiedyś. A to Jastrzębie od północy (Żory, Rybnik) poprzez wschód (Pawłowice) i południe (Chybie) ma lub będzie mieć szkody wyklucza szybką kolej, a normalną w znacznym stopniu utrudnia i zwiększa koszty oraz zmniejsza jej prędkość TEK mówi aby takiej głupoty nie robić i odtworzyć kolej Wodzisław-Jastrzębie-Zebrzydowice, która oprócz połączenia do Szybkiej kolei w Wodzisławiu będzie przelotowa dla połączenia Subregion Zachodni- Śląsk Cieszyński.
Napisany przez cocolino, 04.10.2020 10:34
Najnowsze komentarze