Świetnie, że kolej dużych prędkości nie pójdzie przez Jastrzębie: - szkody górnicze III-V kategorii z kolei dużej prędkości zrobiłyby kolej prowincjonalna na prędkość maksymalną 50km/h z ciągłymi remontami które byłyby z kieszeni podatnika. Tak wygląda rzeczywistość szkód górniczych w Jastrzębiu https://drive.google.com/drive/folders/1fxWLiXZtIxfroTQ0I7L2aiKHx3iMblN-?usp=sharing - omijając szkody minimalizujemy możliwość wypadku kolejowego tu przykład jak tuż przed pociągiem KŚ robi się garb na torze na terenie szkód górniczych doprowadzając prawie do wypadku. Tu pociag jechał 50km/h co by było jakby jechał 160 km/h a taki garb powstałby na torze po którym jedzie - tragedia https://drive.google.com/file/d/1MYTvj7jvzXFLOrW7JVPJzpF0OyyJHFlH/view?usp=sharing - Ciągniecie torów specjalnie przez Jastrzębie wydłuża się o około 30 km linię szybkiej kolei miedzy Katowicami, a Ostrawą z około 70 km do 100 km co zwiększa koszty budowy oraz ilość wysiedlanych ludzi o koło 30% wydłuża czas przejazdu i zaczyna być nieuzasadnioną budową gdyż jest linia dwutorowa która ma podobną prędkość i odległość przez Tychy-Pszczynę-Zebrzydowice - te zaoszczędzone 30 km linii i remonty linii na szkodach powinno się odbudować linie regionalną/lokalną Wodzisław-Jastrzębie-Zebrzydowice tak, aby móc połączyć Śląsk Cieszyński z Subregionem Zachodni, puszczać przyspieszone pociągi na trasie szybkiej kolei z Cieszyna przez Jastrzębie, Wodzisław, Żory Mikołów do Katowic oraz wydłużyć linie szybkiej kolej od Katowic przez Siemianowice Pyrzowice do Myszkowa aby miała połączenie z LK1 i CMK dając lepsze połączenie mieszkańców Śląska z lotniskiem w Pyrzowicach.
Napisany przez cocolino, 03.10.2020 12:42
Najnowsze komentarze