Wiesz co wogole daje ta inwestycja za plusy: - stacja Wodzisław będzie miała wylot z 4 torów towarowy które teraz są ślepe i przez to pociągi towarowe nie mogą być operowane do Radlina Kopalnie, Elektrociepłowni czy Koksowni od Wodzisławia bez zmiany kierunku co utrudnia transport, a od strony Rybnik towarowego ciągle zapycha drogę do Radlina. - skraca odcinek jednotorowy miedzy Wodzisławiem a Olzą co zwiększa przepustowość linii która jest najbardziej zatkaną linią jednotorową w Polsce. - możliwe zwiększenie ilości pociągów pasażerskich i IC itd przez zwiększenie przepustowości linii lk 158 Pamiętajcie każdy jeden pociag towarowy to około 70 tirów mniej na drogach i mniej rozwalonych dróg w powiecie, mieście , a to one głownie demolują drogi. Wiec może lepiej że jedzie to koleją niż np dk 78 itd?
Napisany przez cocolino, 27.08.2020 17:20
Najnowsze komentarze