Dobrze, że firma widzi potrzebę organizacji transportu zbiorowego - bez tego odcinek z Raciborza do Pietrowic zatkałby się całkowicie. Dobrze, że coś się dzieje w sprawie niewykorzystanego potencjału sąsiadującej z zakładem linii kolejowej, chociaż tu potrzebnym rozwiązaniem jest reaktywacja całej linii do Racławic (a z tego co wiem woj. opolskie jest chętne). Nie bardzo widzę, jak chcieliby zorganizować połączenie Rybnik - Racibórz - Pietrowice: spalinowym szynobusem na całej trasie czy przez pociągnięcie sieci trakcyjnej do Pietrowic (mało realne, kosztowne rozwiązanie)? Niepokoi mnie natomiast kwestia ul. Wierzyńskiego. Zamiast walczyć o odcinek obwodnicy Raciborza z Rudnika na zachód, widzę tu plan puszczania wzrastającego tranzytu dalej przez centrum Raciborza. Argument dojazdu do południowych części Raciborza mnie nie przekonuje - taki dojazd istnieje już dziś, przez Cyprzanów i ul. Opawską. Dodatkowo będzie konflikt z mieszkańcami, którzy nie chcą odbierania im jedynych terenów rekreacyjnych.
Napisany przez ~ABCC, 22.02.2019 11:11
Najnowsze komentarze