to jeszcze zapytam oto "zleceniobiorca zobowiązuje się m.in. do: zamieszczenia na żaglu loga Miasta o wymiarach 3m x 3m i zamieszczenia na obu burtach jachtu loga Miasta z napisem o wymiarach 6m x 50 cm „Wodzisław Ślaski dookoła świata”. " bo zarówno koszulki, maszt i burdy będą w języku polskim, jaki "tubylec" zrozumie ów tekst? to kolejny dowód głupoty, bo nie przypominam sobie by miasto jechało na targi z ofertą tylko w języku polskim a myślę, że można to przyrównać do tego. tym razem jak widać "marketing wodzisławski" zabłysnął - promocja wodzisławia za granicą w języku polskim - proszę państwa, proszę o APLAUZ NA STOJĄCO! wszak to niebywały sposób na promocję- pewnie znów chodziło o wzmocnienie przekazu jak to były przy 2 bilbordach w tym samym miejscu. jestem pod wrażeniem działań p.Marcina Sieniawskiego. jak pod kątem targów (pewnie góra 2x w roku) rzeczywiście "promocja" potrafi coś zdziałać tak na promocji miasta potrafi spartolić sprawę modelowo :-) pora podsumować dyskusję i wysłać zestaw pytań do urzędu, ciekaw jestem jak się "obronią" ;-) przy okazji warto dopytać o telebimy, bo kończy się projekt pt "unia dała" i wypada mieć nadzieję, że skończą tę parodię reklamy.
Napisany przez mhl999, 09.12.2013 06:42
Najnowsze komentarze