zapewne powiem coś niepopularnego, ale to promocja z dupy wzięta. nie widzę tutaj żadnej promocji miasta, a jedynie spełnienie marzeń młodego pokolenia. w tym względzie miasto można powiedzieć błysnęło :-) promocja mam mieć jednak jakiś cel, jeśli celem jest obrandowanie jachtu i "parę" koszulek to darujmy sobie taką promocję. dobrze by było gdyby uczestnicy wyprawy zorganizowali jakieś spotkania z mieszkańcami promując miasto jak i polskę. to odbije się w lokalnych mediach czy ktoś chce czy nie."ideałem" by było zaproszenie uczestników do odwiedzenia miasta np. dni wodzisławia czy festiwal reggae , na zasadzie koszt dojazdu wasz, pobytu - nasz. liczbę gości można ograniczyć do liczby X np.10 krajów to 40 gości czyli po 4 z każdego kraju. to pozwoli być może zrealizować podobne marzenia komuś z tych krajów. dobrze by było gdyby wodzisławscy podróżnicy zaczęli tworzyć kronikę wypraw wodzisławian, z różnych miejsc, wszak nie tylko FB ma siłę przekazu. taka kronika przekazywana z roku na rok, bo zakładam, że dofinansowania miasta w "spełnianiu marzeń" będą cykliczne, z czasem zyska na wartości, pokaże fragment życia mieszkańców - za 50 lat kronika do muzeum jako ciekawostka, w której nagle okaże się, że wodzisławianie jako jedyni mieszkańcy na świecie odwiedzili wszystkie zakątki na ziemi (strzelam, że państw na świecie jest pewnie ok 200) - z pewnością taki przekaz podchwycą wszystkie media. im systematyczniej będzie to robione tym przekaz medialny ciekawszy ;-)
Napisany przez mhl999, 13.11.2013 12:49
Najnowsze komentarze