Szczerze krótko i na temat,,,,tutaj się kłania inwestycja samego właściciela auta no bądzmy ze soba szczerzy,,,,motor za 45-60 tysiecy (mowa o nowym) nie będzie miało takiego spalania jak motor za 100 tys + nie ma cudów tutaj sie kłaniają koszty budowy,materiałów samego motoru a co za tym idzie sama jego nowoczesność!,chcesz aby benzynka paliła mało? nie ma sprawy zainwestuj w silnik gdzie max moment obrotowy (Nm) jest dostepny juz od 1350-4500+ a jazda będzie przyjemnoscią i to przy mocy 160 koni+ gdzie te silniki bija na łeb ropniaki aksamitną elastycznością spokojnie na 4 biegu od 40 do 200( wersje mocniejsze) można pociągnąć ! moge podać na swoim przykładzie Megane benzyna 1,4 16v 98kM abym tam spalił na setke 8 litrów muszę jechać jak ciotka,,,drugie autko benzynka 1.8 tfsi 160 koni spalanie 6,7 litra przy masie 1,877kg !! a silniki BMW czy Mercedesa są jeszcze lepsze niech kierowca nie łudzi się że przy prostej konstrukcji silnika jak cep 8v czy 16v obniży spalanie o 2 czy 3 litry bo spod świateł bedzie ruszał 3 minuty i na 45km/h już na 5 biegu i gość happy bo obrotomierz pokazuje 1,400 a więc spale 5 litrów :) to nie ekonomiczna jazda tylko niszczenie jednostki napędowej.
Napisany przez ~Tester kompresorów, 26.05.2012 18:46
Najnowsze komentarze