Niedziela, 1 grudnia 2024

imieniny: Natalii, Blanki, Eligiusza

RSS

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Niektórzy z nas zdecydowali się na Vectrę jako dostawcę telewizji i innych usług - wczoraj kolejny raz firma pokazała swój lekceważący stosunek do klienta (jak w artykule poniżej). Uważam, że warto pokazać firmie swoje niezadowolenie poprzez złożenie skargi i ubieganie się o zwrot części opłaty za dostęp do telewizji - jeżeli wiele osób złoży taki wniosek to może następnym razem modernizacje przeprowadzą w kulturalny sposób. skarga do wydrukowania poniżej************* Racibórz, ……………………. Imię, Nazwisko Adres Skarga Z informacji uzyskanych poprzez infolinię Vectry prowadzona była modernizacja sieci i należało wykonać pewne czynności na dekoderze aby mieć dostęp do korzystania z usługi. Niestety dostęp do tej informacji był niemożliwy – infolinia telefoniczna 20.02.2012 była niedostępna (być może przeciążona), na stronie internetowej nie była dostępna informacja na temat modernizacji i jak przywrócić możliwość korzystania z dekodera – w dniu 21.02.2012 w godzinach porannych dalej nie ma instrukcji wykonania niezbędnych czynności. W związku z brakiem dostępu do telewizji cyfrowej od godzin porannych w dniu 20.02.2012 oraz lekceważącym stosunkiem Vectry do klienta proszę o zwrot części opłaty za usługę dostępu do telewizji. ............................. Podpis

Napisany przez ~niezadowolony użytkownik, 21.02.2012 09:28

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.116.90.57 / ec2-18-116-90-57.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)