Czwartek, 26 września 2024

imieniny: Justyny, Cypriana, Euzebiusza

RSS

Reklama z sensem

25.02.2014 00:00 red

Nie bez powodu media nazywane są Czwartą Władzą. Mogą kształtować społeczeństwa i politykę, a co dopiero opinie o Twojej firmie.

Nawet zwykła gazeta daje możliwość nie tylko przekazania informacji i wyrobienia czyjegoś zdania na dany temat, ale również może stać się narzędziem skutecznego dotarcia do interesującej Cię grupy klientów. A jest do czego docierać, bo prasę czytają wszyscy od zwykłego Kowalskiego począwszy, poprzez urzędników i polityków, a na prezesach wielkich firm skończywszy. Jednak czasy się zmieniają, a wraz z nimi upodobania czytelników i ani prezes, ani Kowalski nie chce być już atakowany  topornym i nudnym kwadratem reklamowym. Czy to znaczy że reklama nie ma już sensu?

Publikacja każdej reklamy, czy artykułu sponsorowanego ma sens tylko wtedy, jeśli  wcześniej odpowiesz sobie na pytanie: „Co chcę osiągnąć dzięki reklamie”? Odpowiedzi mogą być różne, ale to Ty musisz wiedzieć czego oczekujesz: zwiększonej sprzedaży, budowania wizerunku firmy czy pochwalenia się np. nową inwestycją. Jeśli dodatkowo sprecyzujesz swoję docelową grupę klientów i dołożysz do tego zaskakujący pomysł sukces reklamowy masz zagwarantowany. Nigdy jednak nie skazuj potencjalnego klienta na nudę i wykorzystaj całe spektrum możliwości jakie daje ci prasa XXI w. Publikuj artykuły wizerunkowe, bo tylko one pozwolą ci wyrobić sobie markę. Inwestuj w artykuły poradnikowe, by wyrobić sobie opinię eksperta. Chwal się swoimi sukcesami nie tylko przed klientami, ale i przed konkurencją. Jeśli realizujesz ciekawe projekty, a nie pochwalisz się nimi, także przed branżą, to możesz być kompletnie niezauważony. Korzystaj z okazjonalnych wydawnictw poświęconych swojej branży. Skoro wszyscy tam są, dlaczego ma zabraknąć Ciebie. Inwestuj w pomysłowe projekty graficzne, czasami reklama nie musi mieć charakteru informacyjnego, ważne żeby została zauważona i zapamiętana. Wszystkie te możliwości są na wyciągnięcie ręki w lokalnej prasie.

(KC)



SOS DLA FIRM. DZIĘKI NAM SIĘ NIE ZNUDZISZ.
ZADZWOŃ. MY WIEMY JAK TO ROBIĆ.

• Lucyna Tomaszewska 606 698 903
• Wojciech Ostojski 600 081 664

  • Numer: 8 (693)
  • Data wydania: 25.02.14