Czwartek, 26 grudnia 2024

imieniny: Szczepana, Dionizego

RSS

Biuro dla klienta

13.02.2002 00:00
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Wodzisławiu uruchomiło od niedawna Biuro Obsługi Klienta. Mieści się ono tuż przy wejściu do siedziby „Wodociągów" przy ul. Marklowickiej. Aby załatwić swoją sprawę nie trzeba już krążyć po całym budynku.

Naszym celem było ułatwienie życia klientowi - tłumaczy prezes Wiesław Blutko. Dotychczas musiał on szukać właściwego biura, gdzie został obsłużony, teraz wszystko załatwi w jednym miejscu. W Biurze Obsługi Klienta można zapłacić za wodę, dowiedzieć się o stanie swojego wodomierza, wykonać projekt przyłącza wodociągowego a także uzyskać wszelkie inne  informacje. Jeżeli sprawa jest skomplikowana to jest ona przekazywana kompetentnemu pracownikowi, który obsługuje klienta indywidualnie. W biurze można też złożyć pismo kierowane do naszej firmy, któremu po potwierdzeniu odbioru zostanie nadana droga służbowa.

Biuro Obsługi Klienta zostało urządzone w dawnej świetlicy w sposób bardzo nowoczesny. W wystroju znalazły się wykonane przez artystę elementy o charakterze „wodociągowym". Pomieszczenia biura znajdują się przy wejściu do budynku, oznaczone są odpowiednimi napisami i strzałkami, ale jeszcze wiele osób z przyzwyczajenia udaje się na górę i tam szuka kasy, by wpłacić należność za zużytą wodę lub stara się załatwić inną sprawę. A nie jest to potrzebne - wszystko można załatwić na parterze - właśnie w Biurze Obsługi Klienta.

(jak)

  • Numer: 7 (127)
  • Data wydania: 13.02.02