Wtorek, 19 listopada 2024

imieniny: Elżbiety, Seweryny, Salomei

RSS

Rozwój, satysfakcja i budowanie relacji i to wszystko w języku obcym!

06.06.2023 00:00 red

W dziale handlowym Eko-Okien są duże możliwości rozwoju, a kontakt z zagranicznymi klientami w ich ojczystym języku jest podstawą tej pracy. Znasz język obcy? Ta praca jest dla Ciebie!

W dziale handlowym Eko-Okien są duże możliwości rozwoju, a kontakt z zagranicznymi klientami w ich ojczystym języku jest podstawą tej pracy. Znasz język obcy? Ta praca jest dla Ciebie!

Codzienna praca w dziale handlowym Eko-Okien jest pełna interakcji z klientami, przygotowywania ofert i zamówień, a także rozwiązywania różnych problemów. Przyjrzyjmy się bliżej, jak wygląda przeciętny dzień pracy na „handlówce”.

Liczy się sprzedaż

Jednym z głównych zadań działu handlowego Eko-Okien jest sprzedaż produktów, które powstają w Kornicach niedaleko Raciborza. To oznacza aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów, prezentowanie im ofert i finalizowanie zakupu. Pracownicy są wyposażeni we wszystkie niezbędne narzędzia i materiały marketingowe, które pozwalają pokazać, że to właśnie produkty i oferta Eko-Okien są najlepsze na rynku.

Języki obce

Praca w dziale handlowym wymaga umiejętności komunikacji w języku obcym. To szczególnie ważne w firmie, która swoje produkty wysyła głównie na eksport. Specjaliści ds. eksportu kontaktują się z klientami w ich ojczystych językach. Muszą też być zaznajomieni ze specyficznymi branżowymi pojęciami, aby skutecznie komunikować się i rozumieć potrzeby rynku. Obecnie poszukiwane są osoby posługujące się językiem niderlandzkim, włoskim, francuskim i niemieckim.

Współpraca

Osoby pracujące na „handlówce” często współpracują z innymi działami Eko-Okien, takimi jak planowanie, transport czy serwis. Wspólna praca i komunikacja miedzy nimi są potrzebne do skutecznego realizowania zamówień i koordynowania wszystkich niezbędnych do tego działań. Oprócz najwyższej jakości produktów ważna jest też kompleksowa obsługa, dzięki której współpraca z wieloma klientami trwa od lat.

Dbanie o relacje

Pracownicy muszą nie tylko zdobywać nowych klientów, ale także dbać o utrzymanie i rozwijanie relacji z tymi obecnymi. Buduje to lojalność i zwiększa szansę na długotrwałą współpracę. Ważne jest budowanie zaufania i zapewnienie wsparcia na każdym etapie współpracy. Kontakt nie odbywa się tylko za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej, ale również spotkań na żywo. Klienci regularnie przyjeżdżają do Kornic, żeby na własne oczy zobaczyć największą w Europie fabrykę stolarki otworowej.

Otwartość na naukę

Poszerzająca się ciągle gama produktów sprawia, że pracownicy muszą aktualizować swoją wiedzę na ich temat. Biorą udział w wielu szkoleniach, podczas których poznają nie tylko szczegóły dotyczące oferty Eko-Okien, ale również skutecznych technik sprzedaży. Swoje miejsce znajdą tam też osoby młode bez większego doświadczenia zawodowego. Warunkiem jest chęć do pracy i otwartość na naukę.

Nie ma rutyny

Praca w dziale handlowym nie jest łatwa, ponieważ wymaga nieustannego kontaktu z klientami i często wiąże się z dużym stresem. Każdy dzień jest inny, co oznacza brak rutyny, ale też konieczność szybkiego dostosowywania się do zmieniającej się sytuacji. Jednak dla osób pewnych siebie, wytrwałych, asertywnych, elastycznych i empatycznych, praca w dziale handlowym Eko-Okien będzie bardzo satysfakcjonująca.

Adam Wita

  • Numer: 23 (1622)
  • Data wydania: 06.06.23
Czytaj e-gazetę