Królestwo nadzienia
Ruszyła wielka kampania reklamowa Mieszka - czołowej krajowej firmy branży cukierniczej. Potrwa do końca kwietnia i ma przynieść raciborskiej spółce kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży. Kampania jest o tyle ciekawa, że dotychczas spółka nie promowała tak intensywnie wyrobów czekoladowych.
Przypomnijmy, że już w październiku sprzedaż ta była rekordowo wysoka, co sprawia, że Mieszko staje się krajowym liderem w branży. Była ona o 16,9 proc. wyższa od sprzedaży z października 2003 r.
Prawie dwukrotny wzrost znajomości marki Zozole wśród dzieci - to efekt, jak ogłosiło Mieszko na swojej stronie www, kampanii reklamowej „Wolę Zozole”, która została przeprowadzona w maju i czerwcu. Badanie skuteczności kampanii wykonała firma IQS Quant Group w dwóch falach: marcu oraz sierpniu 2004 roku. Badanie objęło reprezentatywną grupę dzieci w wieku 6-14 lat. Jego wyniki ujawniły, że po kampanii „Wolę Zozole” spontaniczna znajomość marki wzrosła z 37 proc. do 61 proc. Tym samym Zozole pozostawiły daleko w tyle wszystkie konkurencyjne marki cukierków.
Sukces kampani Zozole potwierdzają także inne wyniki, które przyniosły badania IQS Quant Group. Pokazały one, że Zozole to najczęściej spożywana marka cukierków wśród dzieci. W sierpniu deklarowało spożycie aż 59 proc. dzieciaków (wzrost o 14 proc. w stosunku do marca). Reklamę Zozoli zapamiętało aż 47 proc. ankietowanych dzieci, czyli ponad dwa razy więcej niż w przypadku reklam konkurencyjnych marek.
Miejmy nadzieję, że podobny efekt przyniesie kampania wyrobów czekoladowych.
Mieszko rozgląda się za przejęciem innej firmy z branży. Mówiło się o Goplanie, którą jednak kupuje bydgoska Jutrzenka. Mieszko tymczasem wybierze doradcę, który w imieniu spółki będzie negocjował warunki zakupu. Jaka firma mogłaby być przejęta? Tego nie ujawniono.
(w)
Zaczerpnięto z www.mieszko.com.pl
Prawie dwukrotny wzrost znajomości marki Zozole wśród dzieci - to efekt, jak ogłosiło Mieszko na swojej stronie www, kampanii reklamowej „Wolę Zozole”, która została przeprowadzona w maju i czerwcu. Badanie skuteczności kampanii wykonała firma IQS Quant Group w dwóch falach: marcu oraz sierpniu 2004 roku. Badanie objęło reprezentatywną grupę dzieci w wieku 6-14 lat. Jego wyniki ujawniły, że po kampanii „Wolę Zozole” spontaniczna znajomość marki wzrosła z 37 proc. do 61 proc. Tym samym Zozole pozostawiły daleko w tyle wszystkie konkurencyjne marki cukierków.
Sukces kampani Zozole potwierdzają także inne wyniki, które przyniosły badania IQS Quant Group. Pokazały one, że Zozole to najczęściej spożywana marka cukierków wśród dzieci. W sierpniu deklarowało spożycie aż 59 proc. dzieciaków (wzrost o 14 proc. w stosunku do marca). Reklamę Zozoli zapamiętało aż 47 proc. ankietowanych dzieci, czyli ponad dwa razy więcej niż w przypadku reklam konkurencyjnych marek.
Miejmy nadzieję, że podobny efekt przyniesie kampania wyrobów czekoladowych.
Mieszko rozgląda się za przejęciem innej firmy z branży. Mówiło się o Goplanie, którą jednak kupuje bydgoska Jutrzenka. Mieszko tymczasem wybierze doradcę, który w imieniu spółki będzie negocjował warunki zakupu. Jaka firma mogłaby być przejęta? Tego nie ujawniono.
(w)
Zaczerpnięto z www.mieszko.com.pl
Najnowsze komentarze