Nowa jakość banku
Od 23 lutego Oddział BGŻ S.A. w Raciborzu działa w nowoczesnym Centralnym Systemie Informatycznym (CSI). Realizacja projektu zasadniczo zmienia organizację pracy oraz jakość obsługi klientów banku.
System o nazwie „Eurobank On-line” obsługuje klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W oddziałach Eurobanku następuje tzw. odmiejscowienie rachunków. Klienci mogą dokonywać wszelkich operacji finansowych na swoim rachunku w dowolnej placówce banku, w całej Polsce, tak jak w oddziale, gdzie mają konto osobiste. Szczególnie skorzystają na tym osoby często podróżujące lub służbowo załatwiające sprawy z dala od miejsca zamieszkania. Operacje wykonywane są w „czasie rzeczywistym” - klienci mają stały dostęp do pieniędzy i bieżącej informacji o stanie środków.
Klienci BGŻ S.A. w Raciborzu zyskują również możliwość korzystania z pełnej oferty produktów i usług za pośrednictwem alternatywnych, wobec tradycyjnej wizyty w placówce banku, kanałów dostępu do konta osobistego INTEGRUM, np. internetu (dzięki specjalnej usłudze e-INTEGRUM). Oprócz tego mają możliwość kontaktu z bankiem dzięki usłudze telefonicznej TeleINTEGRUM.
(A.S. - na podst. informacji banku)
Klienci BGŻ S.A. w Raciborzu zyskują również możliwość korzystania z pełnej oferty produktów i usług za pośrednictwem alternatywnych, wobec tradycyjnej wizyty w placówce banku, kanałów dostępu do konta osobistego INTEGRUM, np. internetu (dzięki specjalnej usłudze e-INTEGRUM). Oprócz tego mają możliwość kontaktu z bankiem dzięki usłudze telefonicznej TeleINTEGRUM.
(A.S. - na podst. informacji banku)
Najnowsze komentarze