Czwartek, 19 grudnia 2024

imieniny: Gabrieli, Dariusza, Urbana

RSS

Wyjaśnienie

17.12.2003 00:00
W związku z artykułem pt. „Usterka niby mała...” na łamach Państwa gazety, dotyczącego parowania lamp tylnych w daewoo lanos, w którym to klient stawia nam pewne zarzuty, P.W. Centrum Motoryzacyjne „Sprawność” sp.z o.o. wyjaśnia, że przedmiotowa naprawa była przeprowadzona w porozumieniu z przedstawicielem regionalnym fabryki, zgodnie z technologią ustaloną przez producenta i w obecności klienta, który nie zgłaszał żadnych roszczeń dotyczących sposobu usunięcia usterki i co do jakości wykonania usługi.

Jednakże po dwóch miesiącach klient zgłosił się do ASO z żądaniem wymiany lamp na nowe (lampy nie parowały). Niezwłocznie poinformowaliśmy o tym fakcie przedstawicela fabryki, który ustalił termin spotkania z klientem w ASO. Natomiast klient nie wyraził zainteresowania, ponieważ w umówionym terminie się nie pojawił. Usterka została usunięta prawidłowo, dlatego uważamy, że stawiane nam zarzuty są bezpodstawne i ujemnie wpływają na wizerunek naszej firmy.

Dyrektor P.W.C.M. „Sprawność” Andrzej Walczak

W związku z artykułem „Usterka niby mała...” w którym opisałem historię wymiany lamp w daewoo lanos jednego z klientów serwisu przepraszam kierownika ASO Sprawność p. Rudolfa Bajera za brak wyczerpującego przedstawienia racji drugiej strony w sprawie, co mogło postawić go w niekorzystnej sytuacji.

Sebastian Wielocha

  • Numer: 51/52 (609/610)
  • Data wydania: 17.12.03