Czwartek, 26 grudnia 2024

imieniny: Szczepana, Dionizego

RSS

Notowania

02.10.2002 00:00
  • 20 września Rafako SA podpisało z Zespołem Elektrociepłowni w Łodzi S.A. umowę, na mocy której wykona pod klucz Instalację Odsiarczania Spalin dla kotła OP-430 w Elektrociepłowni - 4 w Łodzi. Wartość umowy wynosi 36,5 mln zł, natomiast termin jej realizacji przypada na okres od września 2002 roku do grudnia 2003 r. Podpisany kontrakt jest następstwem wygrania przez RAFAKO S.A. przetargu dwustopniowego, prowadzonego w trybie Ustawy o zamówieniach publicznych.
     
  • Rafamet SA podpisał umowy na dostawę dwóch specjalistycznych tokarek do obróbki kolejowych zestawów kołowych wraz z częściami zamiennymi dla kolei litewskich i mongolskich. Łączna wartość kontraktów wynosi 750 tys. USD. Termin dostawy: grudzień 2002 - styczeń 2003 r.
     
  • Antoni Jureczka otrzymał od zarządu miasta niezbędne pełnomocnictwa do sprawowania funkcji p.o. dyrektora Miejskiego Zarządu Budynków. Przypomnijmy, że z kierowania firmą zrezygnował Jacek Łapiński. Pełnomocnictwo dla p.o. dyrektora wygaśnie po trzech miesiącach lub wcześniej, po wyborze nowego dyrektora.
     
  • W trybie rokowań zarząd miasta chce sprzedać budynek byłej biblioteki przy ul. Warszawskiej 32. W dwóch przetargach nie udało się znaleźć nabywcy nieruchomości. W pierwszym zarząd zażądał 200 tys. zł, w drugim o 5 tys. zł mniej. Budynek znajduje się na działce o powierzchni 0,072 ha. 
     
  • W drodze pierwszego przetargu na wysokość miesięcznego czynszu władze miasta zamierzają oddać w najem wolne lokale użytkowe przy ul.: Londzina 11/2a (powierzchnia 40 m kw., wszystkie instalacje do remontu, cena wywoławcza 406 zł) oraz Jordana 4/2a (powierzchnia 20 m kw., brak wc, cena wywoławcza 125 zł).
     
  • W drodze przetargu na wysokość miesięcznego czynszu władze miasta zamierzają oddać w najem wolny lokal użytkowy przy ul. Skłodowskiej 29 o powierzchni 70,5 m kw., z centralnym ogrzewaniem, przeznaczony do remontu.
     
  • 11 października o godzinie 10,00  odbędzie się w sali konferencyjnej Hotelu Polonia  seminarium na temat wejścia w życie „Ustawy o restrukturyzacji niektórych należności publicznoprawnych od przedsiębiorców”. Ustawa ta daje szereg możliwości pozbycia się przez przedsiębiorców uciążliwych zaszłości z poprzednich okresów. W spotkaniu uczestniczyć będą przedstawiciele Urzędu Skarbowego, ZUS, Urzędu Miasta. Będzie uzyskać informacje na temat możliwości umorzenia zaległości w podatkach: dochodowym, VAT, od nieruchomości oraz umorzenia zaległości w składkach na ubezpieczenia społeczne. Przedstawiciele  poszczególnych instytucji udzielą  szczegółowych informacji na temat wypełniania niezbędnych dokumentów oraz kryteriów jakimi będą kierować się te instytucje przy wydawaniu decyzji. Na spotkaniu będzie można uzyskać także odpowiedzi na inne pytania dotyczące ostatnich nowelizacji prawa podatkowego oraz zmian w systemie ubezpieczeń społecznych. Zwracamy uwagę, że ustawodawca daje tylko 45 dni (od dnia wejścia w życie) na złożenie kompletnego wniosku. Szczegółowych informacji udziela pani Małgorzata Wojak w siedzibie Stowarzyszenia Hotel Polonia Plac Dworcowy 16 lub  pod nr tel. 414 02 70 w. 451,452 oraz 415 54 39.
  • Numer: 40 (547)
  • Data wydania: 02.10.02