Debiut z nagrodą
Wszystkim uczestnikom (przysłano 127 prac), a zwłaszcza obecnym na spotkaniu laureatom podziękował i gratulował Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu UM Racibórz Marek Kurpis. Prezes Almar Elektronics Stanisław Lechowicz wręczył najlepszym nagrody. Były nimi: gra „Settlers IV” i myszka komputerowa dla zwycięzcy oraz encyklopedie multimedialne dla laureatów dwóch kolejnych miejsc. Ponadto sponsor podarował wszystkim płyty CD i gadżety reklamowe. Magistrat reprezentowany, obok Kurpisa, przez asystującą mu Monikę Marcal „dorzucił” jeszcze albumy o Raciborzu oraz karnety bezpłatnego wstępu na lodowisko, basen i do kina. Firma Almar sponsorowała trzecią z rzędu edycję konkursu. Jak zapewnił prezes firmy, jest ona zainteresowana dalszą współ-pracą z organizatorami zabawy. Laureaci przyszli na uroczyste wręczenie nagród wraz z informatykami, którzy nadsyłali ich prace. Obecni byli: Joanna Kazimierczak, Renata Dradrach, Bożena Gładysz, Małgorzata Mikieko, Tomasz Hetman i Bogdan Depta. Najszczęśliwsza była tego dnia Sylwia Kramarczyk, uczennica G3 (klasa III d), której projekt został logo akcji „Zima w mieście 2002”. To mój debiut w tym konkursie, choć słyszałam już o nim wcześniej. Zimowe puzzle wymyśliłam sama, a pani Kazimierczak pomogła mi dopracować szczegóły. Jestem bardzo zadowolona z nagród - cieszyła się Sylwia. Najmłodszą w gronie laureatów była Magda Wysocka z piątej klasy SP 7 - W konkursie wzięłam udział po raz drugi i troszkę przypadkowo. Komputery interesują mnie raczej średnio, a prawie wcale internet - powiedziała. Pracę pomogła jej przygotować Bożena Gładysz, nauczyciel informatyki z SP 7. Dwoje jej podopiecznych wygrywało wcześniej konkursy na logo. Cieszę się, że mam tak zdolnych uczniów. Magda Wysocka, której pomogłam, w ogóle nie ma komputera w domu i projekt stworzyła w szkole. To świadczy o jej zdolnościach - chwaliła swoją podopieczną Bożena Gładysz. Atrakcyjną oprawę uroczystego wręczenia nagród w G3 zapewnił miejscowy informatyk Tomasz Kubala. Na 10 komputerach, przy pomocy programu Flash 5 Macromedia stworzył prezentację multimedialną z logo akcji. Kolejna zabawa promująca tym razem akcję „Lato w mieście 2002” ruszy wiosną.
(ma.w)
Najnowsze komentarze