Pociąg jechał z Bohumina do Tychów ale z przepięciem lokomotywy na polskiego byka et22 to raz. Dwa - zolte naklejki działają jak jeszcze pociąg nie nadjeżdża i rogatki się nie zamykają - jak sie zaczynają zamykać to pierwsze co to łamać rogatki! od tego są tarcze ostrzegawcze przejazdowe gdzie my jako maszyniści widzimy że coś sie dzieje na przejeździe i zwalniamy do 20km/h. Trzy - nadzor nad przejazdem jest poprzez urządzenia bombardiera zabudowane przy przejeździe oraz centralce na nastawni w chałupkach, a kamera nagrywa co się dzieje na przejeździe, na nastawni w Chałupkach czy Krzyżanowicach nie ma podglądu na przejazd - bo jest to nie potrzebne. W razie nie zamknięcia rogatki, złamanej rogatki, braku mrugających świateł - zawsze wyskakuje ostrzeżenie dla maszynisty i dyżurnego. Kierowca nie zareagował, nie łamał rogatek, nie dzwonił - z tego powodu kolizja.
Napisany przez ~TenŁon, 20.02.2023 20:52
Najnowsze komentarze