Wiadukt na Piłsudskiego przeszedł do historii
Wiadukt na al. Piłsudskiego został rozebrany. Nie ma po nim ani śladu. Dalsze prace wkraczają w nowy etap. Koszt przebudowy wiaduktu to prawie 18 mln zł.
Zakończyły się już roboty rozbiórkowe przy wiadukcie na Alei Piłsudskiego. Stary, dwuprzęsłowy wiadukt został usunięty, a teren, na którym obiekt się znajdował, przygotowywany jest właśnie do dalszych robót.
- Firma Eurovia, która wygrała przetarg na budowę wiaduktu, musi w tym miejscu zbudować dwa niezależne mosty - osobno dla każdej z jezdni. Równolegle budowane jest rondo turbinowe, które stanie przed wiaduktami, łącząc Aleję Piłsudskiego z ulicami Północną i Graniczną. Będzie miało ono średnicę aż 28 metrów - informują urzędnicy.
Mimo trwających prac, firmy, które mają swoje siedziby w pobliżu wiaduktu, nadal działają. Dojazd do nich prowadzi ulicą Pszczyńską. Koszt przebudowy wiaduktu to niemal 18 milionów 370 tysięcy złotych.
Komentarze
12 komentarzy
Niesamowita historia
Wykazujesz poważne objawy niepoczytalności spowodowane rozpadem neuronów w mózgu. Szans na leczenie nie masz żadnych.
Jak trzeba być inteligentnym aby budować wiadukty nad niepotrzebnym otworem w ziemi .
Operatorzy 2 koparek w tle.Może Panowie pofatygowali by się z 300m w kierunku zachodnim. Tam stoi taki niepotrzebny nikomu biurowiec. Można go śmiało rozwalić z zawartością w godzinach niby ich pracy.
Mateuszek ogłosiła że urzędasy będą pracować w zamknięciu. A nasza figurantka z fotosika ten burdel zamknęła już w marcu.
Wystarczyło zasypać kuruszoym kamieniem wyasfaltowac i gotowe . W dwa miesiące było by po sprawie.Tak jak to zrobiono na ul.Kościelnej. No ale mrzonki naszej Mocnej Figury o kolei są mocniejsze i najlepsze jest to iż wiadomo ze żaden pociąg tamtędy nie pojedzie . I wydano tyle pieniędzy. Fajnie się wydaje nie swoje pieniądze.!!!
Żenada I brak kompetencji w zarządzaniu ...tyle w temacie.
Tempo prac jest rekordowo szybkie a kierownik budowy Prezydentowa to wielki fachowiec .
komentarze pod artykułem pokazuję co mieszkańcy sądzą o sposobie zarządzania miastem.
Do"benek"
Pełny szacun za bardzo budujący tekst, włożyłeś dużo intelektu tworząc ten tekst , brawo
Teraz Pani Hetman powinna przejść do historii bo żaden pociąg tamtędy nie pojedzie i można było zrobić to taniej.
On już dawno przeszedł do historii, kiedy zaniechano jego konserwacji i badania stanu technicznego
Cała ta ópadajonca osada gurnicza przehodzi do chistorji. Pytanie głuwne jest jedno: kto ostatni zgasi światło?
Pani prezydent i tak to zostawić przecież to też sukces,,0