Sobota, 23 listopada 2024

imieniny: Adeli, Klemensa, Orestesa

RSS

W czasie epidemii zapomnij o reklamacji sprzętu AGD

31.03.2020 07:00 | 2 komentarze | juk

Bezprecedensowa sprawa, bo i bezprecedensowe czasy. - Moja lodówka zepsuła się prawie trzy miesięcy temu. Już nie wiem co robić - mówi bezradnie mieszkaniec Wodzisławia Śl. Ogłoszenie stanu zagrożenia epidemicznego, a następnie stanu epidemii w całym kraju skomplikowało realizację reklamacji uszkodzonego sprzętu AGD.

W czasie epidemii zapomnij o reklamacji sprzętu AGD
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

WODZISŁAW ŚL. W połowie sierpnia zeszłego roku w jednym z wodzisławskich sklepów ze sprzętem RTV i AGD, wodzisławianin Edward Kołeczko kupił wolnostojącą chłodziarko-zamrażarkę marki Amica. - Razem z żoną byliśmy bardzo zadowoleni z zakupu. Lodówka prezentuje się bardzo ładnie, cichutko pracuje, a jej wnętrze jest niesamowicie funkcjonalne. Właśnie takiego urządzenia szukaliśmy i potrzebowaliśmy - mówi pan Edward. Nie spodziewał się jednak, że nowa lodówka sprawi tak wiele problemów.

Zamiast chłodzić, zaczęła mrozić

Zacznijmy od początku. Po ponad czterech miesiącach od zakupu, dokładnie ostatniego dnia grudnia, lodówka się zepsuła. - Zamiast chłodzić, zaczęła mrozić - mówi wodzisławianin. Niezwłocznie skontaktował się z producentem urządzenia, dzwoniąc na infolinię. Tam zalecono mu lodówkę rozmrozić, pozostawić w takim stanie przez dobę i z powrotem włączyć. Tak właśnie zrobił. - Nic to nie pomogło, wkrótce problem się powtórzył. W międzyczasie byliśmy z żoną na urlopie, kiedy wróciliśmy, produkty, które znajdowały się wewnątrz lodówki, były całkowicie zamarznięte - wspomina pan Edward. - Jajka i butelki nawet porozrywało - dodaje.