A jestem ciekaw jak pozostałe ,Gminy nie cofną decyzji o ponowny wstąpieniu do MZK Jastrzębia ? Zwracam się do wszystkich Radnych z pozostałych Gmin - nie wstępuje z powrotem do MZK Jastrzębia Po 1 zrobicie dobry pomysł na własną Komunikacje we swoich gminach Są jeszcze dwa wyjścia z tego , MZK Jastrzębia Żeby wszystkie , Gminy 10 które należą do Związku MZK Jastrzębie - podjęto uchwałę na Każdej Radzie czy to w Mieście czy w Gminach że występujemy z MZK Jastrzębie wspólnie i od 1 Czerwca 2016 roku w Środę każda Gmina organizuje na swoim terenie Komunikacje podmiejską. Mam już pomysł jak by było można nazwać nową Firmę i może mieć np MPK - czyli w całości by się czytało Mazurskie Przedsiębiorstwo Komunikacji z siedzibą w Jastrzębiu Zdrój - i ta Firma MPK - by była odpowiedzialna , za wszystkie Kursy poza Miastowe i pozostałe Gminy które by weszli do tego Przedsiębiorstwa A Komunikacja Miastowa bezbiletowa mogła by mieć GKB - czyli w całości by się czytało ,Giżycka Komunikacja Bezpłatna - która by była odpowiedzialna za wszystkie Kursy na terenie tylko Jastrzębia Zdrój A cena za 1 wozokilometr by był w Firmie GKB - Giżycka Komunikacja Bezbiletowa - by była po 3 zł A cena za 1 wozokilometr by był w Firmie MPK - Mazurskie Przedsiębiorstwo Komunikacji - by była w kwocie po 2 zł i 50 gr Zwracam się do wszystkich Radnych z Jastrzębia Zdrój żebyście ponowie zgromadzili się na Radzie Miasta - i ponowie podali pod głosowanie wniosek o wystąpieniu Jastrzębia Zdrój z Związku MZK Jastrzębia z dniem już 31 Maja 2016 roku I od tego 1 czerwca 2016 roku , by mam zależało żeby już działała Komunikacja bezbiletowa za 0 zł na ternie graniczy Jastrzębia Zdroju A co chodzi o majątek MZK Jastrzębie i niech go wycenią jaką ma wartość ten tabor I wtedy np mówiąc ze cały związek mzk jest warty ok 10 mil złoty to , do Miasta Jastrzębia Zdrój powinno trafić 52% sumy czyli 10 000 000 razy 52 % czyli by Miasto otrzymało aż ok 5 200 000 mil zł A co do systemu e biletu - to niech wszystkie Gminy które byli w Związku płacili by karę do UE po równej części , dajmy system obsługi pasażerskiej kosztował 14 000 000 mil zł i to podzielić na 10 Gmin i wychodzi ile by każda ,Gmina i Miasto by musiała oddać za taki pomysł po 1 400 000 zł . Czyli dla Miasta Jastrzębia Zdrój by opłacało się zwrócić tą kasę do UE za zerwanie Umowy czyli i tak by Miasto na tym wyszło na plus Czyli z Majątku MZK - Miasto by otrzymało kasę 5 200 000 mil zł i od tego odjąć zwrot na ten projekt do UE by był zwrot 1 400 000 mil zł = czyli na czysto , z tego wymija ze dla Miasta by zostało 3 800 000 mil zł - wolnych środków - które mogą być przeznaczone na darmową Komunikacje bezbiletową Cz to nie jest 1 z lepszych pomysłów jakim może Miasto Kierować się
Napisany przez ~Bastek00, 25.09.2015 19:51
Najnowsze komentarze