Arteks -Cały czas ci tłumaczę że według fizyki, to tarcie metal o metal zużywa o połowę mniej energii, niż tarcie gumy o asfalt i to o połowę mniej energii, kolej jest ekonimiczniejsza, jest o połowę tańsza od transportu samochodowego, taka jest fizyka, do tego na każde 25 ton ładunku musisz mieć szofera,a pociąg tej obsługi wymaga znaczie mniej. Wiec skoro żwirownie mieli by o połowę tańszy transport, to niby czemu mieli by z niego nie korzystać? Dla nich to czysty zysk, ale niestety nie maja i dlatego korzystają z ciągników siodłowych. Czego ty nie rozumiesz lub co cie dziwi? Liczy sie cena za usługę, jak cena transportu jest niższa TIRów od koleii, to przeciębioraca wybiera TIRa, gdyby kolej dała niższą cenę to na pewno żwir wywozili by koleją, bo żwirownią jak i innym zależy po prostu na tanim transporcie i tyle w temacie, nikt nie bedzie szukał drogiego transportu, bo konkurencja go zniszczy cenowo.
Napisany przez koło, 01.02.2016 20:28
Najnowsze komentarze